Rolniku, ważny komunikat – Bezpłatna pomoc doradców w wypełnianiu wniosków o dopłaty bezpośrednie w 2024 r.

Doradcy ODR udzielą bezpłatnej pomocy przy wypełnianiu wniosków o płatności bezpośrednie w siedzibie Urzędu Gminy Narew w sali nr 7 w dniu 14.05.2024r. w godz. 8.30-13.30.

 

150856a

DĄB DUNIN
Przybudki gm. Narew
Strażnik Puszczy Białowieskiej
Europejskie Drzewo Roku 2022

 


Szanowni mieszkańcy,

wypełniając obowiązek wynikający z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996 r. art. 3 ust. 3 pkt 1-2 (t. j. Dz. U. z 2023 r, poz.1469 ze zm.) gminy mają obowiązek prowadzenia ewidencji zbiorników bezodpływowych („szamb”), ewidencji przydomowych oczyszczalni ścieków oraz ich aktualizacji.

Aktualizacja prowadzonych ewidencji dokonywana będzie na podstawie zgłoszenia właściciela lub użytkownika nieruchomości, na której zlokalizowany jest zbiornik bezodpływowy lub przydomowa oczyszczalnia ścieków.

W związku z powyższym, Wójt Gminy Narew zwraca się z uprzejmą prośbą do mieszkańców będących właścicielami lub użytkownikami nieruchomości, które nie są podłączone do istniejącej sieci kanalizacyjnej o wypełnienie zgłoszenia dotyczącego posiadanego zbiornika bezodpływowego „szamba” lub przydomowej oczyszczalni ścieków.

ZGŁOSZENIA NALEŻY DOKONAĆ DO DNIA 31 marca 2024r

Zgłoszenia należy dokonać w następujący sposób:

  • bezpośrednio w Urzędzie Gminy w Narwi, ul. Mickiewicza 101, 17-210 Narew.  Referat Gospodarki Komunalnej, pok.14
  • drogą elektroniczną za pośrednictwem Skrytki ePUAP  opatrzony podpisem kwalifikowanym;
  • drogą pocztową na adres: Urząd Gminy Narew, ul. Mickiewicza 101, 17-210 Narew

Druki można pobrać:

Formularz zgłoszenia

Dziękujemy za współpracę!

 


NIEODPŁATNA POMOC PRAWNA 


O naszej gminie...

gminanarew

Gmina Narew położona jest w południowo-wschodniej części województwa podlaskiego w powiecie hajnowskim. Gmina graniczy od północy z gminą Michałowo, od wschodu z gminą Narewka, od zachodu z gminami Zabłudów i Bielsk Podlaski, zaś od południa z gminami Czyże i Hajnówka. Gmina Narew leży na szlaku drogowym Białystok - Białowieża, w obrębie Puszczy Białowieskiej.

Gmina Narew ma powierzchnię 242 km2, a na jej terenie utworzono 37 sołectw obejmujących 48 miejscowości znajdujących się w granicach Gminy. Gminę zamieszkuje obecnie około 3800 mieszkańców, zarejestrowanych jest też około 100 podmiotów gospodarczych. Głównym ośrodkiem oraz siedzibą władz gminy jest Narew. Jest to malownicza miejscowość położona nad rzeką Narew. Historia Narwi sięga już czasów średniowiecza i pełna jest odniesień do tradycji mieszczańskich. Obecnie Narew zamieszkuje około 1500 mieszkańców.


AKTUALNOŚCI I WYDARZENIA:

Dot.: zamówienia publicznego pn.:
„Przebudowa drogi gminnej położonej na działkach742/2i 743/1 w obrębie geodezyjnym Rybaki wieś Gramotne na odcinku od drogi powiatowej Nr 1634 do granicy z drogą Lasów Państwowych w km rob 0+000-1+210."

I. INFORMACJA O ZMIANIE TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKOW ZAMÓWIENIA

II. INFORMACJA O ZMIANIE TREŚCI OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU

III. INFORMACJA O ZMIANIE TERMINU SKŁADANIA OFERT

I. Gmina Narew, ul. A. Mickiewicz 101, 17-210 Narew (zwana dalej „Zamawiającym") informuje, że działając na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych dokonała zmiany treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia:
1) w pkt 4. Termin realizacji przedmiotu zamówienia
W wyniku zmiany, pkt 4 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia otrzymuje brzmienie:
4. Termin realizacji przedmiotu zamówienia
29 grudnia 2016 roku.";
2) w pkt 13. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.
W wyniku zmiany, pkt 13. Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia otrzymuje brzmienie:
13. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.
13.1. Oferty należy składać w formie pisemnej w siedzibie zamawiającego: Urząd Gminy Narew, ul. A. Mickiewicza 101, 17-210 Narew, pokój nr 16, sekretariat, lub drogą pocztową za potwierdzeniem odbioru do dnia 29 listopada 2016 r, godz. 12.00.
13.2. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego: Urząd Gminy Narew, ul. A. Mickiewicza 101, 17-210 Narew, sala konferencyjna w dniu 29 listopada 2016 r., godz. 12.30.";
3) w pkt. 15. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
W wyniku zmiany, pkt 15 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia otrzymuje brzmienie:
15. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
15.1. Oferty będą oceniane w dwóch etapach.
- I etap - ocena merytoryczna ofert według kryteriów określonych w pkt 2.
- II etap - badanie spełniania warunków udziału w postępowaniu - badaniu będzie podlegać tylko oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów w poniższych kryteriach.
15.2. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej (ON) zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:
- (C) cena - 60%
- (G) okres gwarancji i rękojmi - 40%
15.3. Przez kryterium cena (C) Zamawiający rozumie całkowity koszt realizacji zamówienia. Do oceny Zamawiający przyjmuje cenę brutto wpisaną przez Wykonawcę na formularzu oferty. Liczba punktów w ramach kryterium ceny zostanie wyliczona zgodnie ze wzorem:
C=(Cmin/Cb) x 100 x 60%
gdzie:
C - ilość punktów przyznana za cenę
Cmin - najniższa cena w złożonych ofertach
Cb - cena badanej oferty
100 - wskaźnik stały
60% - procentowe znaczenie kryterium cena.
Oferta w kryterium cena może otrzymać maksymalnie 60 punktów.
15.4. Przez kryterium okres gwarancji i rękojmi (G) do oceny Zamawiający przyjmuje okres gwarancji i rękojmi wskazany przez Wykonawcę w formularzu oferty.
Zgodnie z warunkami SIWZ minimalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 1 rok. Zamawiający przy obliczaniu punktów w tym kryterium zastosuje następujące wyliczenie:
- udzielenie rocznej gwarancji i rękojmi na roboty objęte zamówieniem - 0 pkt,
- udzielenie 2-letniej gwarancji i rękojmi na roboty objęte zamówieniem - 20 pkt,
- udzielenie 3-letniej gwarancji i rękojmi na roboty objęte zamówieniem - 40 pkt.
Jeżeli Wykonawca zaproponuje okres gwarancji i rękojmi dłuższy niż3 lata to do oceny takiej oferty zostanie przyjęty okres 3 lat.
15.5 Oferty, w których:
- nie zostanie podany okres gwarancji i rękojmi lub
- będzie on krótszy niż minimalny okres określony przez Zamawiającego zostaną odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.
15.6. Oferta w kryterium okres gwarancji i rękojmi może otrzymać maksymalnie 40 punktów.
Oferta najkorzystniejsza (ON)=(C)+(G).";
Zmieniona treść SIWZ jest wiążąca dla Wykonawców i Zamawiającego.
Powyższe zmiany treści SIWZ, dostępne są na stronie internetowej Zamawiającego.

II. Zamawiający informuje, w związku ze zmianą treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, działając na podstawie 38 ust. 4 i ust. 4a pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych o dokonaniu zmiany w ogłoszeniu zamieszczonym w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Zmiana została opublikowana w Biuletynie Zamówień Publicznych w ogłoszeniach nr 334509 z dnia 16 listopada 2016 r. i nr 344741 z dnia 17 listopada 2016 r.

III. Zamawiający informuje, w związku z dokonanymi zmianami treści ogłoszenia o zamówieniu, działając na podstawie art. 12a ust. 1 i 2 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych o przedłużeniu termin składania ofert do dnia 29 listopada 2016 r.

- . . . -

 

Narew: Przebudowa drogi gminnej położonej na działkach 742/2 i 743/1 w obrębie geodezyjnym Rybaki wieś Gramotne na odcinku drogi powiatowej Nr 1634
do granicy z drogą Lasów Państwowych w km rob 0+ 000- 1+210
Numer ogłoszenia: 337340 – 2016; data zamieszczenia: 07.11.2016

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej:
nie

Nazwa projektu lub programu:
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych:
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %).

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający:
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania:
nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających:
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:

nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Narew, krajowy numer identyfikacyjny 5065955600000,
ul. Mickiewicza 101, 17-210 Narew, woj. podlaskie, państwo: Polska, tel. 0-85 6816016,
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., faks 0-85 873 35 35.
Adres strony internetowej (URL): www.narew.gmina.pl / www.bip.ug.narew.wrotapodlasia.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
nie dotyczy

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL):
nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
tak
http://bip.ug.narew.wrotapodlasia.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem:
tak
http://bip.ug.narew.wrotapodlasia.pl/

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie:
nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie

Adres:
Urząd Gminy Narew, ul. A. Mickiewicza 101, 17-210 Narew, pokój nr 16, sekretariat

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
nie

Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej położonej na działkach 742/2 i 743/1 w obrębie geodezyjnym Rybaki wieś Gramotne na odcinku drogi powiatowej Nr 1634 do granicy z drogą Lasów Państwowych w km rob 0+ 000- 1+210
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny:
nie

II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
nie

II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane przy przebudowie drogi gminnej wykonane zgodnie z wytycznymi: 1) rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 2016 r. poz.124); 2) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne; 3) Katalog Typowych Nawierzchni Podatnych; 4) Katalog Powtarzalnych Elementów Drogowych – KPED w zakresie: a) roboty drogowe oraz gospodarka szata roślinną, tj. odkrzaczenie istniejących rowów odwadniających znajdujących się w pasie drogowym bez konieczności uzyskania zgody na wycinkę zakrzaczeń. Dokładny opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna będąca załącznikiem do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV:
45233120-6
Dodatkowe kody CPV:
45111200-0, 45233220-7

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data rozpoczęcia: 22/11/2016 data zakończenia: 22/12/2016

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa naliczają obowiązek ich spełnienia 2) posiadają wiedzę i doświadczenie: a) wykonali co najmniej trzy roboty budowlane – każda o wartości min. 200 tys. zł (dwieście tysięcy złotych) polegające na budowie lub przebudowie drogi o nawierzchni żwirowej w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.
Informacje dodatkowe:

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna:
Określenie warunków: Wykonawcy muszą wykazać posiadane środki finansowe lub zdolności kredytowe na kwotę nie mniejszą niż 200 tys. zł (dwieście tysięcy złotych), b) wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Informacje dodatkowe:

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa:
Określenie warunków: Wykonawcy muszą dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp:
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu:
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji:
tak

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie lub odroczenie czy też rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem złożeniem ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o niezaleganiu w opłacaniu składek ubezpieczeniowych i zdrowotnych lub potwierdzenie, że uzyskał dopuszczalne prawem zwolnienie lub ich odroczenie czy tez rozłożenie na raty wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem ofert. 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w pkt 2, 3 i 4 składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie zgłoszono jego upadłości – dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 36 miesięcy przed złożeniem ofert, b) nie zalega w uiszczaniu podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społecznie i zdrowotne albo, że uzyskał prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych podatków lub wstrzymanie ich w całości decyzją właściwego organu - dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem oferty. 6. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju względem miejsca zamieszkania lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub przed notariuszem. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem ofert. 7. Wraz z ofertą wykonawca składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych albo informację o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej. 8. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w ostatnich 3 latach przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał należycie zamówienia co zamawiający będzie w stanie wykazać za pomocą środków dowodowych.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności: a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. W celu potwierdzenia, ze wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie należy złożyć następujące dokumenty: a) wykaz robót budowlano – drogowych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy – wykonanych w tym okresie z podaniem dat, miejsca wykonania robót i ich odpowiedniej jakości (referencje). W celu potwierdzenia, ze wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania czynności zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: a) wykaz osób, które będą wykonywać realizację zamówienia oraz informację na temat ich kwalifikacji zawodowych oraz zakres ich czynności przy realizacji zamówienia. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w odpowiedniej sytuacji finansowej i ekonomicznej należy złożyć następujące dokumenty: a) informacja banku spółdzielczego, kasy oszczędnościowo – kredytowej potwierdzającej wysokość niezbędnej ilości środków finansowych lub zdolności kredytowej wykonawcy, b) opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP:
Nie dotyczy

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak
Informacja na temat wadium:
Oferent przystępuje do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 tys. zł (dziesięć tysięcy złotych). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych; 3) poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej (poręczenie pieniężne); 4) gwarancjach bankowych; 5) gwarancjach ubezpieczeniowych. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy BS w Narwi 43 8086 0004 0000 1052 2000 0080 z dopiskiem: „Wadium w przetargu na zadanie pn.: „Przebudowa drogi gminnej położonej na w obrębie geodezyjnym Rybaki wieś Gramotne” Dowody wpłaty należy dołączyć do oferty.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców 3
Przewidywana minimalna liczba wykonawców 1
Maksymalna liczba wykonawców 1
Kryteria selekcji wykonawców:
Zgodnie z SIWZ.

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr
czas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
Kryteria
Znaczenie
Cena - 90
Gwarancja - 10

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony):
tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem:
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe:

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego:
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego:
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr
czas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
nie dotyczy
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
nie dotyczy

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 22/11/2016, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Oferty powinny być złożone w języku polskim lub obcym. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane: nie.

Dokumentację techniczną można uzyskać w siedzibie Zamawiającego pok. nr 16. codziennie w godz. 7.30. - 15.30.

 

ZAŁĄCZNIKI:

  • SIWZ - Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.
  • Załącznik Nr 1 - Wzór formularza ofertowego.
  • Załącznik Nr 2 - Wzór oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
  • Załącznik Nr 3 - Wzór oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia.
  • Załącznik Nr 4 - Informacja o przynależności do grupy kapitałowej.
  • Załącznik Nr 5 - Wzór wykazu wykonanych najważniejszych robót budowlanych.
  • Załącznik Nr 6 - Wykaz osób, które będą wykonywać realizację zamówienia oraz informację na temat ich kwalifikacji zawodowych oraz zakres ich czynności przy realizacji zamówienia.
  • Załącznik Nr 7 - Wzór umowy.
  • Załącznik Nr 9 - Opis przedmiotu zamówienia - opis techniczny i przedmiar robót.