Dot.: zamówienia publicznego pn.:
„Przebudowa drogi gminnej położonej na działkach742/2i 743/1 w obrębie geodezyjnym Rybaki wieś Gramotne na odcinku od drogi powiatowej Nr 1634 do granicy z drogą Lasów Państwowych w km rob 0+000-1+210."
I. INFORMACJA O ZMIANIE TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKOW ZAMÓWIENIA
II. INFORMACJA O ZMIANIE TREŚCI OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU
III. INFORMACJA O ZMIANIE TERMINU SKŁADANIA OFERT
I. Gmina Narew, ul. A. Mickiewicz 101, 17-210 Narew (zwana dalej „Zamawiającym") informuje, że działając na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych dokonała zmiany treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia:
1) w pkt 4. Termin realizacji przedmiotu zamówienia
W wyniku zmiany, pkt 4 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia otrzymuje brzmienie:
„4. Termin realizacji przedmiotu zamówienia
29 grudnia 2016 roku.";
2) w pkt 13. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.
W wyniku zmiany, pkt 13. Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia otrzymuje brzmienie:
„13. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.
13.1. Oferty należy składać w formie pisemnej w siedzibie zamawiającego: Urząd Gminy Narew, ul. A. Mickiewicza 101, 17-210 Narew, pokój nr 16, sekretariat, lub drogą pocztową za potwierdzeniem odbioru do dnia 29 listopada 2016 r, godz. 12.00.
13.2. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego: Urząd Gminy Narew, ul. A. Mickiewicza 101, 17-210 Narew, sala konferencyjna w dniu 29 listopada 2016 r., godz. 12.30.";
3) w pkt. 15. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
W wyniku zmiany, pkt 15 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia otrzymuje brzmienie:
„15. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
15.1. Oferty będą oceniane w dwóch etapach.
- I etap - ocena merytoryczna ofert według kryteriów określonych w pkt 2.
- II etap - badanie spełniania warunków udziału w postępowaniu - badaniu będzie podlegać tylko oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów w poniższych kryteriach.
15.2. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej (ON) zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:
- (C) cena - 60%
- (G) okres gwarancji i rękojmi - 40%
15.3. Przez kryterium cena (C) Zamawiający rozumie całkowity koszt realizacji zamówienia. Do oceny Zamawiający przyjmuje cenę brutto wpisaną przez Wykonawcę na formularzu oferty. Liczba punktów w ramach kryterium ceny zostanie wyliczona zgodnie ze wzorem:
C=(Cmin/Cb) x 100 x 60%
gdzie:
C - ilość punktów przyznana za cenę
Cmin - najniższa cena w złożonych ofertach
Cb - cena badanej oferty
100 - wskaźnik stały
60% - procentowe znaczenie kryterium cena.
Oferta w kryterium cena może otrzymać maksymalnie 60 punktów.
15.4. Przez kryterium okres gwarancji i rękojmi (G) do oceny Zamawiający przyjmuje okres gwarancji i rękojmi wskazany przez Wykonawcę w formularzu oferty.
Zgodnie z warunkami SIWZ minimalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 1 rok. Zamawiający przy obliczaniu punktów w tym kryterium zastosuje następujące wyliczenie:
- udzielenie rocznej gwarancji i rękojmi na roboty objęte zamówieniem - 0 pkt,
- udzielenie 2-letniej gwarancji i rękojmi na roboty objęte zamówieniem - 20 pkt,
- udzielenie 3-letniej gwarancji i rękojmi na roboty objęte zamówieniem - 40 pkt.
Jeżeli Wykonawca zaproponuje okres gwarancji i rękojmi dłuższy niż3 lata to do oceny takiej oferty zostanie przyjęty okres 3 lat.
15.5 Oferty, w których:
- nie zostanie podany okres gwarancji i rękojmi lub
- będzie on krótszy niż minimalny okres określony przez Zamawiającego zostaną odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.
15.6. Oferta w kryterium okres gwarancji i rękojmi może otrzymać maksymalnie 40 punktów.
Oferta najkorzystniejsza (ON)=(C)+(G).";
Zmieniona treść SIWZ jest wiążąca dla Wykonawców i Zamawiającego.
Powyższe zmiany treści SIWZ, dostępne są na stronie internetowej Zamawiającego.
II. Zamawiający informuje, w związku ze zmianą treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, działając na podstawie 38 ust. 4 i ust. 4a pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych o dokonaniu zmiany w ogłoszeniu zamieszczonym w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Zmiana została opublikowana w Biuletynie Zamówień Publicznych w ogłoszeniach nr 334509 z dnia 16 listopada 2016 r. i nr 344741 z dnia 17 listopada 2016 r.
III. Zamawiający informuje, w związku z dokonanymi zmianami treści ogłoszenia o zamówieniu, działając na podstawie art. 12a ust. 1 i 2 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych o przedłużeniu termin składania ofert do dnia 29 listopada 2016 r.
- . . . -
Narew: Przebudowa drogi gminnej położonej na działkach 742/2 i 743/1 w obrębie geodezyjnym Rybaki wieś Gramotne na odcinku drogi powiatowej Nr 1634
do granicy z drogą Lasów Państwowych w km rob 0+ 000- 1+210
Numer ogłoszenia: 337340 – 2016; data zamieszczenia: 07.11.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej:
nie
Nazwa projektu lub programu:
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych:
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %).
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający:
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania:
nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających:
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Narew, krajowy numer identyfikacyjny 5065955600000,
ul. Mickiewicza 101, 17-210 Narew, woj. podlaskie, państwo: Polska, tel. 0-85 6816016,
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., faks 0-85 873 35 35.
Adres strony internetowej (URL): www.narew.gmina.pl / www.bip.ug.narew.wrotapodlasia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
nie dotyczy
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL):
nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
tak
http://bip.ug.narew.wrotapodlasia.pl/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem:
tak
http://bip.ug.narew.wrotapodlasia.pl/
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie:
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Adres:
Urząd Gminy Narew, ul. A. Mickiewicza 101, 17-210 Narew, pokój nr 16, sekretariat
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej położonej na działkach 742/2 i 743/1 w obrębie geodezyjnym Rybaki wieś Gramotne na odcinku drogi powiatowej Nr 1634 do granicy z drogą Lasów Państwowych w km rob 0+ 000- 1+210
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny:
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane przy przebudowie drogi gminnej wykonane zgodnie z wytycznymi: 1) rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 2016 r. poz.124); 2) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne; 3) Katalog Typowych Nawierzchni Podatnych; 4) Katalog Powtarzalnych Elementów Drogowych – KPED w zakresie: a) roboty drogowe oraz gospodarka szata roślinną, tj. odkrzaczenie istniejących rowów odwadniających znajdujących się w pasie drogowym bez konieczności uzyskania zgody na wycinkę zakrzaczeń. Dokładny opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna będąca załącznikiem do SIWZ.
II.5) Główny kod CPV:
45233120-6
Dodatkowe kody CPV:
45111200-0, 45233220-7
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data rozpoczęcia: 22/11/2016 data zakończenia: 22/12/2016
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa naliczają obowiązek ich spełnienia 2) posiadają wiedzę i doświadczenie: a) wykonali co najmniej trzy roboty budowlane – każda o wartości min. 200 tys. zł (dwieście tysięcy złotych) polegające na budowie lub przebudowie drogi o nawierzchni żwirowej w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.
Informacje dodatkowe:
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna:
Określenie warunków: Wykonawcy muszą wykazać posiadane środki finansowe lub zdolności kredytowe na kwotę nie mniejszą niż 200 tys. zł (dwieście tysięcy złotych), b) wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Informacje dodatkowe:
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa:
Określenie warunków: Wykonawcy muszą dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp:
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu:
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji:
tak
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie lub odroczenie czy też rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem złożeniem ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o niezaleganiu w opłacaniu składek ubezpieczeniowych i zdrowotnych lub potwierdzenie, że uzyskał dopuszczalne prawem zwolnienie lub ich odroczenie czy tez rozłożenie na raty wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem ofert. 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w pkt 2, 3 i 4 składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie zgłoszono jego upadłości – dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 36 miesięcy przed złożeniem ofert, b) nie zalega w uiszczaniu podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społecznie i zdrowotne albo, że uzyskał prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych podatków lub wstrzymanie ich w całości decyzją właściwego organu - dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem oferty. 6. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju względem miejsca zamieszkania lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub przed notariuszem. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem ofert. 7. Wraz z ofertą wykonawca składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych albo informację o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej. 8. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w ostatnich 3 latach przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał należycie zamówienia co zamawiający będzie w stanie wykazać za pomocą środków dowodowych.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności: a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. W celu potwierdzenia, ze wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie należy złożyć następujące dokumenty: a) wykaz robót budowlano – drogowych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy – wykonanych w tym okresie z podaniem dat, miejsca wykonania robót i ich odpowiedniej jakości (referencje). W celu potwierdzenia, ze wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania czynności zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: a) wykaz osób, które będą wykonywać realizację zamówienia oraz informację na temat ich kwalifikacji zawodowych oraz zakres ich czynności przy realizacji zamówienia. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w odpowiedniej sytuacji finansowej i ekonomicznej należy złożyć następujące dokumenty: a) informacja banku spółdzielczego, kasy oszczędnościowo – kredytowej potwierdzającej wysokość niezbędnej ilości środków finansowych lub zdolności kredytowej wykonawcy, b) opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP:
Nie dotyczy
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak
Informacja na temat wadium:
Oferent przystępuje do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 tys. zł (dziesięć tysięcy złotych). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych; 3) poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej (poręczenie pieniężne); 4) gwarancjach bankowych; 5) gwarancjach ubezpieczeniowych. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy BS w Narwi 43 8086 0004 0000 1052 2000 0080 z dopiskiem: „Wadium w przetargu na zadanie pn.: „Przebudowa drogi gminnej położonej na w obrębie geodezyjnym Rybaki wieś Gramotne” Dowody wpłaty należy dołączyć do oferty.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców 3
Przewidywana minimalna liczba wykonawców 1
Maksymalna liczba wykonawców 1
Kryteria selekcji wykonawców:
Zgodnie z SIWZ.
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr
czas trwania etapu
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria
Znaczenie
Cena - 90
Gwarancja - 10
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony):
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem:
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe:
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego:
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego:
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr
czas trwania etapu
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
nie dotyczy
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
nie dotyczy
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 22/11/2016, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Oferty powinny być złożone w języku polskim lub obcym. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane: nie.
Dokumentację techniczną można uzyskać w siedzibie Zamawiającego pok. nr 16. codziennie w godz. 7.30. - 15.30.
ZAŁĄCZNIKI:
- SIWZ - Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.
- Załącznik Nr 1 - Wzór formularza ofertowego.
- Załącznik Nr 2 - Wzór oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
- Załącznik Nr 3 - Wzór oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia.
- Załącznik Nr 4 - Informacja o przynależności do grupy kapitałowej.
- Załącznik Nr 5 - Wzór wykazu wykonanych najważniejszych robót budowlanych.
- Załącznik Nr 6 - Wykaz osób, które będą wykonywać realizację zamówienia oraz informację na temat ich kwalifikacji zawodowych oraz zakres ich czynności przy realizacji zamówienia.
- Załącznik Nr 7 - Wzór umowy.
- Załącznik Nr 9 - Opis przedmiotu zamówienia - opis techniczny i przedmiar robót.