OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Wójt Gminy Narew
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Narew,
ul. A. Mickiewicza 101, 17-210 Narew
Stanowisko pracy:
PODINSPEKTOR W REFERACIE GOSPODARKI KOMUNALNEJ
- Wymagania niezbędne do zajmowania stanowiska urzędniczego:
- obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1260 z późn. zm.),
- wykształcenie wyższe w co najmniej jednym z zakresów:
- budownictwo,
- architektura,
- gospodarka przestrzenna;
- co najmniej 2-letni staż pracy, w tym co najmniej 1 rok w administracji samorządowej;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- brak przeciwskazań do pracy na stanowisku urzędniczym w administracji samorządowej;
- nieposzlakowana opinia.
- Wymagania dodatkowe:
- biegła obsługa komputera i programów komputerowych;
- znajomość przepisów w zakresie: zagospodarowania przestrzennego, ogólnie rozumianego prawa środowiskowego; problematyki pozyskiwania funduszy zewnętrznych (unijnych);
- znajomość kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o pracownikach samorządowych; ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy Prawo budowlane,
- umiejętność współpracy w zespole oraz radzenia sobie w trudnych sytuacjach;
- wysoka samodyscyplina, odpowiedzialność i skuteczna komunikacja;
- obowiązkowość, dokładność i terminowość w wykonywaniu zadań.
- Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:
- prowadzenie spraw związanych z pozyskiwaniem środków pozabudżetowych w tym z Unii Europejskiej:
- monitoring dostępnych środków z funduszy Unii Europejskiej (UE) oraz innych możliwych do pozyskania środków pozabudżetowych,
- przygotowanie, kompletowanie oraz składanie dokumentacji aplikacyjnej,
- sporządzanie wniosków o płatność i sprawozdań z realizowanych projektów,
- współpraca z komórkami organizacyjnymi urzędu i jednostkami organizacyjnymi w zakresie pozyskiwania środków pozabudżetowych oraz prawidłowej realizacji projektów,
- pomoc w koordynacji/koordynacja projektów inwestycyjnych i miękkich realizowanych - współfinansowanych ze środków funduszy UE i innych środków zewnętrznych,
- przeprowadzanie procedury rozeznania rynku na potrzeby projektów dofinansowanych ze środków zewnętrznych,
- udział w komisjach przetargowych;
- prowadzenie spraw związanych z zagospodarowaniem przestrzennym:
- organizacja prac związanych z opracowaniem studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy,
- występowanie z wnioskami w sprawie sporządzenia lub zmiany w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego,
- przygotowanie prac i projektu uchwały w zakresie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
- przygotowanie projektu uchwały o przystąpieniu gminy do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
- ogłoszenie poprzez obwieszczenie o przystąpieniu do sporządzenia planu zagospodarowania przestrzennego,
- zawiadomienie na piśmie właściwe organy i sejmik samorządowy o przystąpieniu do sporządzania planu w celu uzgodnienia,
- wystąpienie do właściwych organów administracji rządowej o opinie do przedmiotu planu,
- uzgodnienie z właściwymi organami miejscowego planu zagospodarowania,
- wyłożenie projektu planu do publicznego wglądu i przyjmowania protestów,
- podanie do publicznej wiadomości terminu sesji, na której rada gminy rozpatruje protesty i zarzuty,
- przekazywanie do Referatu Organizacyjnego uchwały rady gminy celem wysłania do ogłoszenia w Wojewódzkim Dzienniku Urzędowym,
- wydawanie wypisów i wyrysów z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
- prowadzenie rejestru miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
- dokonanie propozycji oceny zmian w zagospodarowaniu przestrzennym gminy, przedkładanie Wójtowi, który raz w okresie kadencji wyniki oceny przekłada radzie gminy,
- archiwizowanie dokumentów zgodnie z obowiązującym jednolitym rzeczowym wykazem akt;
- Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, tj.:
- przepisywanie opracowanych decyzji , postanowień , pism i wykazów stron postępowania,
- przygotowanie korespondencji do wysyłki,
- dopinanie odebranych zwrotnych potwierdzeń do decyzji pism, postanowień w prowadzonym postępowaniu administracyjnym;
- Prowadzenie spraw związanych z prowadzonym postępowaniem w sprawie wydawania decyzji o ustaleniu lokalizacji celu publicznego;
- Prowadzenie spraw związanych z prowadzonym postępowaniem w sprawie wydawania decyzji ustalenia warunków zabudowy, tj.:
- przepisywanie opracowanych decyzji, postanowień, pism i wykazów stron postępowania,
- przygotowanie korespondencji do wysyłki,
- dopinanie odebranych zwrotnych potwierdzeń do decyzji pism, postanowień w prowadzonym postępowaniu administracyjnym,
- prowadzenie rejestru wydawanych decyzji o warunkach zabudowy;
- Prowadzenie spraw związanych z realizacją Programu usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Narew, tj.:
- aktualizacja bazy azbestowej,
- przyjmowanie wniosków (deklaracji) dotyczących nieodpłatnego usuwania wyrobów azbestowych od jednostek samorządu terytorialnego, stowarzyszeń fundacji, osób fizycznych, jednostek sektora finansów publicznych, kościołów i związków wyznaniowych, oraz wspólnot mieszkaniowych i spółdzielni,
- prowadzenie ewidencji zgłaszanych wniosków,
- wnioskowanie do Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Białymstoku i Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska Gospodarki Wodnej o dofinansowanie usuwania wyrobów zawierających azbest,
- wykonywanie w formie elektronicznej dokumentacji fotograficznej nieruchomości, z których usunięto wyroby zawierające azbest przed i po wykonaniu prac,
- przedkładanie do WFOŚ i GW dokumentów wynikających z zawartej umowy w sprawie dofinansowania.
- prowadzenie spraw związanych z pozyskiwaniem środków pozabudżetowych w tym z Unii Europejskiej:
- Warunki pracy na stanowisku:
Miejsce pracy: Siedziba Urzędu Gminy Narew, ul. A. Mickiewicza 101.
Stanowisko pracy: Stanowisko związane z pracą przy komputerze i wykorzystaniem innych urządzeń biurowych, kontakty bezpośrednie i telefoniczne z klientami. - Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Narew w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%. - Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny;
- życiorys (CV);
- kwestionariusz osobowy;
- kopia dokumentu poświadczającego wykształcenie, np. dyplomu;
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach np.: kopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje;
- podpisane własnoręcznie oświadczenie kandydata, że:
- nie był prawomocnie skazany za przestępstwa umyślne,
- posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- jego stan zdrowia pozwala na zatrudnienie na określonym stanowisku;
- kserokopie świadectw pracy dokumentujące posiadany staż pracy, ewentualnie w przypadku pozostawania w stosunku pracy, zaświadczenie o pozostawaniu w zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę;
- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ustawy o pracownikach samorządowych;
List motywacyjny oraz CV powinny być opatrzone własnoręcznie podpisaną klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46NVE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych RODO)”.
Przed zawarciem umowy o pracę wybrany kandydat składa informację z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności.
- Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:
- osobiście w Urzędzie Gminy Narew, ul. A. Mickiewicza 101, sekretariat (I piętro), lub
- przesłać pocztą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego, lub
- pocztą na adres urzędu, z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora w Referacie Gospodarki komunalnej” w terminie do dnia 24 grudnia 2018 roku, do godz. 14.00.
Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Ogłoszenie o naborze opublikowane jest w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Narew (bip.ug.narew.wrotapodlasia.pl) oraz umieszczone na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Narew.
- Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne określone w niniejszym ogłoszeniu zakwalifikowani zostaną do selekcji końcowej, składającej się z rozmowy kwalifikacyjnej.
- Z wybranym kandydatem, zostanie zawarta umowa o pracę na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy, z możliwością wcześniejszego rozwiązania stosunku pracy za dwutygodniowym wypowiedzeniem. Osoba, która po raz pierwszy podejmuje pracę na stanowisku urzędniczym w administracji samorządowej, podlegać będzie służbie przygotowawczej, zakończonej egzaminem.
W przypadku kandydatów posiadających staż pracy na stanowisku urzędniczym w administracji samorządowej, tj. w:- urzędach marszałkowskich oraz wojewódzkich jednostkach organizacyjnych,
- starostwach powiatowych oraz powiatowych jednostkach organizacyjnych, urzędach gmin, jednostkach pomocniczych gmin oraz gminnych jednostkach i zakładach budżetowych,
- biurach związków jednostek samorządu terytorialnego oraz zakładów budżetowych utworzonych przez te związki,
- biurach jednostek administracyjnych jednostek samorządu terytorialnego umowa o pracę może zostać zawarta na czas określony wynoszący dłużej niż 6 miesięcy lub na czas nieokreślony. Osoba taka może zostać zwolniona z obowiązku odbywania służby przygotowawczej. Zwolnienie nie zwalnia z egzaminu.
Wójt Gminy Narew
mgr Andrzej Pleskowicz