Narew, dnia 06-09-2017r.
Gmina Narew: Przebudowa drogi gminnej położonej na działkach 742/2 i 743/1 w obrębie geodezyjnym Rybaki wieś Gramotne na odcinku od drogi powiatowej Nr 1634 do granicy z drogą Lasów Państwowych w km rob 0+ 000- 1+210
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
Tak
Numer ogłoszenia: 572869-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
1) NAZWA I ADRES:
Gmina Narew, Krajowy numer identyfikacyjny 5065955600000, ul. ul. Mickiewicza 101, 17210 Narew, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 0-85 6816016, e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., faks 0-85 873 35 35.
Adres strony internetowej (url): bip.ug.narew.wrotapodlasia.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi gminnej położonej na działkach 742/2 i 743/1 w obrębie geodezyjnym Rybaki wieś Gramotne na odcinku od drogi powiatowej Nr 1634 do granicy z drogą Lasów Państwowych w km rob 0+ 000- 1+210
2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane przy przebudowie drogi gminnej wykonane zgodnie z wytycznymi:
- rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 2016 r. poz. 124);
- Szczegółowe Specyfikacje Techniczne;
- Katalog Typowych Nawierzchni Podatnych;
- Katalog Powtarzalnych Elementów Drogowych – KPED w zakresie: roboty drogowe oraz gospodarka szata roślinną, tj. odkrzaczenie istniejących rowów odwadniających znajdujących się w pasie drogowym bez konieczności uzyskania zgody na wycinkę zakrzaczeń. Dokładny opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna będąca załącznikiem do SIWZ.
4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
5) Kod CPV:
Główny Kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45233220-7
SEKCJA III: PROCEDURA
1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. W terminie składania ofert, który wyznaczono na dzień 1 września 2017r. do godz. 12:00 nie wpłynęła żadna oferta. Mając powyższe na uwadze wobec braku ofert w przedmiotowym postępowaniu spełniona jest wskazana w art. 93 ust 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przesłanka unieważnienia przedmiotowego postępowania.
UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie ustawy Pzp.
2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.