Or. 271.25.2017
Gmina Narew informuje, że w związku z prowadzonym postępowaniem na podstawie zarządzenia Nr 263/14 Wójta Gminy Narew z dnia 5 maja 2014 r. w sprawie wprowadzenia w Urzędzie Gminy Narew Regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro w sprawie wyłonienia wykonawcy na realizację zadań:
- „WYMIANA INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ W BUDYNKU ŚWIETLICY WIEJSKIEJ.”
- „UZUPEŁNIENIE OŚWIETLENIA ULICZNEGO.”
W RAMACH WYODRĘBNIONYCH Z BUDŻETU GMINY NAREW FUNDUSZY SOŁECKICH NA 2017 ROK
ZAPRASZA DO SKŁADANIA OFERT
- Zamawiający: Gmina Narew, ul. A. Mickiewicza 101, 17-210 Narew.
- Opis przedmiotu zamówienia:
- Wymiana instalacji elektrycznej w budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Białki. Roboty obejmują:
W ramach realizacji zamówienia w zakresie dotyczącym instalacji elektrycznej w budynku świetlicy wiejskiej należy wykonać:- Dokumentację projektową wykonawczą (2 egz.), powykonawczą (1 egz.) oraz powykonawczy obmiar wykonanych robót (2 egz.).
- Przedstawić projekt Zamawiającemu wraz z załączeniem wymaganych atestów i deklaracji materiałów przewidzianych do wbudowania, w celu uzyskania akceptacji Zamawiającego przed przystąpieniem do wykonywania prac instalacyjnych.
- Roboty demontażowe istniejącej instalacji elektrycznej.
- W ramach wykonania nowej instalacji elektrycznej należy;
- wykonać konieczną ilość okablowania ułożonego w tynku,
- zamontować konieczną ilość do prawidłowego funkcjonowania świetlicy skrzynek z osprzętem, rozdzielnic,
- zamontować konieczną ilość opraw świetlówkowych ledowych oraz innych opraw koniecznych do prawidłowego funkcjonowania świetlicy,
- zamontować konieczną ilość puszek instalacyjnych, gniazd i wyłączników niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania świetlicy,
- wynieść układ pomiarowy instalacji elektrycznej na zewnątrz budynku (skrzynka na jeden licznik) oraz wykonać nowe zasilające przyłącze napowietrzne w przewodach osłonowych do budynku,
- wykonać wszystkie konieczne pomiary rezystancji i sprawdzające.
- Uzupełnienie oświetlenia ulicznego we miejscowości Rohozy. Roboty obejmują:
dowieszenie trzech lamp ulicznych z żarówkami energooszczędnymi lub opraw LED na słupach (zgodnie z obowiązującym Planem Gospodarki Niskoemisyjnej polegającej na zmniejszeniu zużycia energii pierwotnej i/lub końcowego zużycia energii elektrycznej lub paliw, lub innej formy energii).
Wszystkie materiały i osprzęt służący do wykonywaniu robót muszą posiadać wymagane dla nich świadectwa dopuszczenia do obrotu. Wykonawca przedstawi odpowiednie świadectwa, w tym certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie, certyfikat zgodności, deklaracje zgodności z Polską Normą oraz inne prawnie określone dokumenty. Wykonawca jest odpowiedzialny, aby wszystkie materiały, elementy budowlane i urządzenia wbudowane, montowane lub instalowane w trakcie robót budowlanych odpowiadały wymaganiom określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.
Realizacja zadań 1 i 2 powinna nastąpić po uzyskaniu przez Wykonawcę stosownych zezwoleń lub uzgodnień.
- Wymiana instalacji elektrycznej w budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Białki. Roboty obejmują:
- Kryteria oceny ofert oraz ich waga (w %): koszty – 100%.
- Wymaganie związane z wykonaniem zamówienia.
- Termin wykonania zamówienia: do dnia 31 sierpnia 2017 r.
- Warunki płatności: termin płatności: 14 dni od daty odbioru i otrzymania faktury. Fakturę należy wystawić na poszczególne zadanie.
- Wykonawca udzieli minimum: 24-miesięcznej gwarancji na przedmiot umowy.
- Sposób sporządzenia oferty, otwarcie ofert i wybór najkorzystniejszej:
Ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie z dopiskiem: „Wymiana instalacji elektrycznej i uzupełnienie oświetlenia ulicznego w ramach funduszy sołeckich na 2017 r.” w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Narew, 17-210 Narew, ul. A. Mickiewicza 101, sekretariat - pokój nr 16 do dnia 4 sierpnia 2017 r., godz. 9:00. na formularzu oferty kosztowej, którego wzór stanowi załącznik do niniejszego zapytania zaproszenia.
Oferta złożona po terminie składania ofert do Zamawiającego nie będzie oceniana.
Otwarcie ofert i wybór najkorzystniejszej odbędzie się w dniu 4 sierpnia 2017 r., godz. 9.15. w siedzibie Zamawiającego: ul. A. Mickiewicza 101, sala nr 7, parter.
Koszty w ofercie podajemy cyframi, jako wartość brutto zgodnie z zakresem zamówienia. - Osoba upoważniona do kontaktów z wykonawcami: Pan Wojciech Popławski – tel. 85 6816743, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
- Ewentualne poprawki powinny być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby uprawnionej.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
- Warunki udziału w postępowaniu: Wykonawca musi posiadać odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia budowlane w zakresie projektowania oraz posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny konieczny do wykonania zadań.
Otrzymanie od Wykonawcy oferty nie powoduje żadnych zobowiązań wobec stron.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania bez podania przyczyny.
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający poinformuje Wykonawców, podając imię i nazwisko Wykonawcy, którego ofertę wybrano.
Pliki do pobrania:
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty