OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Wójt Gminy Narew
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Narew, ul. A. Mickiewicza 101, 17-210 Narew

Stanowisko pracy:
PODINSPEKTOR W REFERACIE ORGANIZACYJNYM

1. Wymagania niezbędne do zajmowania stanowiska urzędniczego:

1) obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2014 r., poz. 1202 z późn. zm.),
2) wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym: prawnicze, ekonomiczne lub administracyjne,
3) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
4) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5) nieposzlakowana opinia.

2. Wymagania dodatkowe:

1) preferowane: co najmniej 3-letni staż pracy i doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej;
2) umiejętność sprawnej obsługi komputera oraz znajomość podstawowych aplikacji biurowych;
3) znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego, Ustawy o pracownikach samorządowych, Ustawy o samorządzie gminnym;
4) umiejętność współpracy oraz radzenia sobie w trudnych sytuacjach;
5) wysoka samodyscyplina, odpowiedzialność i skuteczna komunikacja;
6) dokładność i terminowość w wykonywaniu zadań.

3. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:

1) prowadzenie sekretariatu urzędu,
2) obsługa kancelaryjna wójta i sekretarza,
3) zamawianie pieczęci urzędowych, sprawowanie pieczy i prowadzenie wymaganej dokumentacji w tym zakresie,
4) przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrz urzędu oraz dokumentowanie spraw systemie tradycyjnym jak i przez system Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją (EZD),
5) obsługa i odbieranie korespondencji z platformy ePUAP,
6) udzielanie informacji interesantom i kierowanie ich do właściwych pracowników.
7) przyjmowanie interesantów zgłaszających skargi i wnioski oraz organizowanie ich kontaktów z wójtem lub sekretarzem bądź kierowanie ich do właściwych referatów czy stanowisk prac,
8) wywieszanie pism, wyroków i obwieszczeń,
9) obsługiwanie urządzeń telefonicznych i telefaksowych oraz kserokopiarki,
10) prowadzenie rejestru delegacji służbowych, zaświadczeń lekarskich, książki kontroli wyjść w godzinach służbowych;
11) prowadzenie ewidencji i kontroli druków ścisłego zarachowania;
12) pobieranie opłaty skarbowej – pełnienie funkcji inkasenta tej opłaty;
13) prowadzenie spraw w zakresie tablic urzędowych i informacyjnych, materiałów informacyjno-adresowych dla potrzeb urzędu i sołectw,
14) prowadzenie gospodarki materiałów biurowych, organizowanie zakupu oraz ich wydawania,
15) obsługa rady gminy;
16) prowadzenie spraw związanych z realizacją Programu usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Narew
17) rozliczanie kart drogowych kierowców Ochotniczych Straży Pożarnych w Narwi, Łosince, Trześciance i  Tyniewiczach Dużych;
18) obsługa programu EWOPIS (ewidencja gruntów i budynków) dla potrzeb Urzędu Gminy Narew;
19) prowadzenie spraw związanych z udostępnianiem informacji publicznych;
20) inne prace zlecone przez wójta i sekretarza.

4. Warunki pracy na stanowisku:

Miejsce pracy: Siedziba Urzędu Gminy Narew, ul. A. Mickiewicza 101.
Stanowisko pracy: Stanowisko związane z pracą przy monitorze ekranowym z wykorzystaniem innych urządzeń biurowych, kontakty bezpośrednie i telefoniczne z klientami.

5. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Narew w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

6. Wymagane dokumenty:

1) list motywacyjny;
2) życiorys (CV);
3) kwestionariusz osobowy (do pobrania);
4) kopia dokumentu poświadczającego wykształcenie;
5) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach np.: kopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje;
6) oświadczenie kandydata, że: nie był prawomocnie skazany za przestępstwa umyślne, posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych; jego stan zdrowia pozwala na zatrudnienie na określonym stanowisku;
7) kserokopie świadectw pracy dokumentujące posiadany staż pracy, ewentualnie w przypadku pozostawania w stosunku pracy, zaświadczenie o pozostawaniu w zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę.

List motywacyjny oraz CV, powinny być opatrzone klauzulą:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r., o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz.926), oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz.1458).”

7. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:

1) osobiście w Urzędzie Gminy Narew, ul. A. Mickiewicza 101, sekretariat (I piętro), lub
2) pocztą na adres urzędu

z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora w Referacie Organizacyjnym” w terminie do dnia 23 grudnia 2016 roku, godz. 13.30.

Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Ogłoszenie o naborze opublikowane jest w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Narew (http://bip.ug.narew.wrotapodlasia.pl/) oraz umieszczone na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Narew.

8. Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne określone w niniejszym ogłoszeniu zakwalifikowani zostaną do selekcji końcowej, składającej się z rozmowy kwalifikacyjnej.

9. Z wybranym kandydatem, zostanie zawarta umowa o pracę na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy, z możliwością wcześniejszego rozwiązania stosunku pracy za dwutygodniowym wypowiedzeniem.

Osoba, która po raz pierwszy podejmuje pracę na stanowisku urzędniczym w administracji samorządowej, podlegać będzie służbie przygotowawczej, zakończonej egzaminem.

W przypadku kandydatów posiadających staż pracy na stanowisku urzędniczym w administracji samorządowej, tj. w:

a) urzędach marszałkowskich oraz wojewódzkich jednostkach organizacyjnych,
b) starostwach powiatowych oraz powiatowych jednostkach organizacyjnych, urzędach gmin, jednostkach pomocniczych gmin oraz gminnych jednostkach i zakładach budżetowych,
c) biurach związków jednostek samorządu terytorialnego oraz zakładów budżetowych utworzonych przez te związki,
d) biurach jednostek administracyjnych jednostek samorządu terytorialnego
umowa o pracę może zostać zawarta na czas określony wynoszący dłużej niż 6 miesięcy lub na czas nieokreślony.

10. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na podanej wyżej stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Narew oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie.

 

 

Andrzej Pleskowicz
Wójt Gminy Narew