Wójt Gminy Narew ogłasza nabór na stanowisko inspektora ds. gospodarki komunalnej
w Referacie Gospodarki Komunalnej i Rolnictwa w wymiarze: 1 etat
1. Wymagania niezbędne:
Do naboru na stanowisko inspektora ds. gospodarki komunalnej może przystąpić osoba, która:
1) posiada obywatelstwo polskie,
2) posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
3) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) posiada wykształcenie wyższe lub średnie i co najmniej 3-letni staż pracy;
5) posiada znajomość przepisów ustaw: o samorządzie gminnym, o finansach publicznych, o ochronie zwierząt, o zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt, Prawo zamówień publicznych, Prawo wodne, Prawo łowieckie, o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków, o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, kodeks postępowania administracyjnego, a także instrukcji kancelaryjnej,
6) posiada prawo jazdy.
2. Wymagania dodatkowe:
1) wykształcenie o kierunku: prawo, administracja lub budownictwo, ochrona środowiska,
2) dyspozycyjność, kreatywność, komunikatywność, umiejętność pracy zespołowej oraz organizacji pracy własnej,
3) mile widziana znajomość technologii gminnej oczyszczalni ścieków.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) w zakresie gospodarki komunalnej:
a) zapewnienie prawidłowego funkcjonowania i modernizacja systemów infrastruktury komunalnej, usług komunalnych i utrzymania zieleni,
b) zapewnienie prawidłowego stanu technicznego komunalnych zasobów mieszkaniowych i obiektów użyteczności publicznej oraz obiektów jednostek budżetowych,
c) utrzymanie czystości i porządku w gminie;
2) w zakresie drogownictwa: zarządzanie, utrzymanie i ochrona dróg gminnych i wewnętrznych prowadzących po gruntach będących własnością gminy;
3) zaspakajanie potrzeb społecznych w sferze usług komunalnych, a w szczególności:
a) oczyszczanie terenów gminnych,
b) odprowadzanie i unieszkodliwianie ścieków, nadzór nad oczyszczalnią ścieków,
c) konserwacja terenów zielonych, przygotowywanie decyzji w tym zakresie,
d) prowadzenie spraw związanych z budową, modernizacją, remontami i utrzymaniem dróg gminnych i chodników, w tym odśnieżanie ich zimą,
e) współpraca z zarządcami dróg powiatowych i wojewódzkich położonych na terenie gminy;
f) prowadzenie spraw związanych z oświetleniem ulic i placów,
g) prowadzenie statystyki i sprawozdawczości z realizacji inwestycji,
h) zaopatrzenie w opał wszystkich budynków i obiektów będących w dyspozycji urzędu gminy;
4) prowadzenie spraw związanych z zamówieniami publicznymi;
5) współudział w przygotowywaniu wniosków o dofinansowanie inwestycji realizowanych przez gminę z funduszy strukturalnych Unii Europejskiej oraz źródeł pozaunijnych;
6) prowadzenie spraw związanych z organizowaniem pracy dla osób skazanych przez sąd w celu wykonywania pracy na cele społeczne na podstawie rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 1 czerwca 2010 r. w sprawie podmiotów, w których jest wykonywana kara ograniczenia wolności oraz praca społecznie użyteczna (Dz. U. Nr 98, poz. 634) oraz dla osób skierowanych przez powiatowy urząd pracy, zatrudnianych przy robotach publicznych;
7) realizacji zadań w zakresie szeroko pojętego rolnictwa i jego otoczenia przypisanych przez ustawodawstwo organom gminy, w szczególności przez:
a) ustawę o ochronie zwierząt,
b) ustawę o zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt,
c) ustawę Prawo wodne,
d) ustawę Prawo łowieckie.
4. Warunki pracy:
1) praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
2) zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
3) miejsce świadczenia pracy: Urząd Gminy Narew, Referat Gospodarki Komunalnej i Rolnictwa, A. Mickiewicza 101,
4) praca z komputerem i sprzętem biurowym,
5) bezpieczne warunki pracy na stanowisku (budynek nie jest przystosowany dla osób z dysfunkcją narządów ruchu).
5. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny i cv,
2) kwestionariusz osobowy,
3) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie,
4) kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe i staż pracy,
5) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kopie zaświadczeń o odbytych szkoleniach i ukończonych kursach),
6) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
7) oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe,
8) oświadczenie kandydata o nieprowadzeniu działalności gospodarczej lub oświadczenie o rodzaju prowadzonej działalności gospodarczej;
8) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
9) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku zamiaru skorzystania z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j.:. Dz. U. z 2014 r. poz.1202 z późn. zm.).
6. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów.
1) Wymagane dokumenty można złożyć osobiście w zamkniętej kopercie do dnia 29 stycznia 2016 r. do godz. 15.00 bezpośrednio w sekretariacie Urzędu Gminy Narew, pok. 16 (I piętro, sekretariat) lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Narew, ul. A. Mickiewicza 101, 17-210 Narew z dopiskiem na kopercie: „Nabór na stanowisko inspektora w Referacie Gospodarki Komunalnej i Rolnictwa”.
Aplikacje niekompletne oraz złożone do urzędu gminy po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu). Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 85 6816016.
2) Informacja o rozstrzygnięciu konkursu zostanie zamieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.ug.narew.wrotapodlasia.pl) oraz tablicy informacyjnej urzędu gminy.
4) Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i cv powinny być własnoręcznie podpisane i opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t. j.: Dz. U. z 2015 r., poz. 2135 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j.: Dz. U. z 2014 r., poz. 1202 z późn. zm.)”.
7. Dodatkowe informacje:
1) W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.
2) Procedura naboru odbędzie się zgodnie z ustawą o pracownikach samorządowych.
3) Kandydaci, którzy spełnili wymagania formalne określone w ogłoszeniu i tym samym zakwalifikowali się do drugiego etapu naboru zostaną poinformowani o terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Narew (http://bip.ug.narew.wrotapodlasia.pl) oraz tablicy informacyjnej w siedzibie urzędu gminy.
4) W przypadku zatrudnienia należy dostarczyć zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego oraz zaświadczenie lekarskie o zdolności do pracy na ww. stanowisku.
8. Z wybranym kandydatem zawarta będzie umowa o pracę:
1) w przypadku kandydatów podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym w administracji samorządowej, zostanie zawarta umowa o pracę na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy, z możliwością wcześniejszego rozwiązania stosunku pracy za dwutygodniowym wypowiedzeniem. Osoby te podlegały będą służbie przygotowawczej, zakończonej egzaminem.
2) z kandydatami posiadającymi staż pracy na stanowisku urzędniczym w administracji samorządowej, tj. w:
a) urzędach marszałkowskich oraz wojewódzkich jednostkach organizacyjnych,
b) starostach powiatowych oraz powiatowych jednostkach organizacyjnych,
c) urzędach gmin, jednostkach pomocniczych gmin oraz gminnych jednostkach i zakładach budżetowych,
d) biurach związków jednostek samorządu terytorialnego oraz zakładów budżetowych utworzonych przez te związki,
e) biurach jednostek administracyjnych jednostek samorządu terytorialnego wynoszący dłużej niż 6 miesięcy zostanie zawarta umowa o pracę na czas nieokreślony.
Wójt Gminy Narew
Andrzej Pleskowicz