58e38b8309836 o full

Od roku pacjenci hajnowskiego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej mają możliwość elektronicznej rejestracji do poradni, dzięki Podlaskiemu Systemowi Informacyjnemu e-Zdrowie. Portal ezdrowie.wrotapodlasia.pl umożliwia szybką rejestrację na wizytę do poradni. Dostęp do rejestracji online otrzymuje każdy pacjent, który założy konto. Portal udostępnia aktualne informacje o podmiotach leczniczych,  a co istotne oferuje możliwość przeglądania własnej dokumentacji medycznej, wytworzonej po odbyciu wizyty u lekarza.

Aby móc rejestrować się nie wychodząc z domu, nie czekając w kolejkach przed rejestracją oraz przeglądać własną dokumentację medyczną z wizyt w poradniach, wystarczy założyć konto, a następnie poprosić w okienku Centralnej Rejestracji o aktywację konta. Do tego celu zostało utworzone odrębne okienko, przy którym otrzymają Państwo kod PIN.  Po aktywowaniu go na koncie, mogą korzystać Państwo w pełni z elektronicznej dokumentacji medycznej.

Portal Pacjenta to także baza informacji z obszaru zdrowia oraz zestaw aktualności np. o programach profilaktycznych, porady nt. zdrowego trybu życia czy przygotowania do badań. Informacje są na bieżąco uzupełniane i pochodzą bezpośrednio z podmiotów leczniczych, jak i z instytucji związanych z obszarem zdrowia.

Rejestracja krok po kroku:

  1. Wejdź na stronę:  ezdrowie.wrotapodlasia.pl.
  2. Wprowadzić dane: imię, nazwisko, PESEL, email, zaakceptuj regulamin korzystania z Portalu Pacjenta.
  3. Na adres e-mail przyjdzie wiadomość zawierająca: login użytkownika, hasło tymczasowe oraz link do pierwszej zmiany hasła.
  4. Przy pierwszym logowaniu zmień hasło dostępu.
  5. Już możesz rejestrować się do poradni specjalistycznych w podmiotach leczniczych zintegrowanych w Portalu Pacjenta.
  6. Po zarejestrowaniu się do poradni otrzymasz e-mail z potwierdzeniem rejestracji oraz terminem wizyty wyznaczony przez rejestratorkę. 
  7. Aby uzyskać dostęp do elektronicznej dokumentacji poproś w Centralnej Rejestracji o aktywację konta pacjenta.

    W celu aktywowania Konta Pacjenta należy poprosić w rejestracji/poradni jednego z podmiotów leczniczych (Lista podmiotów: https://ezdrowie.wrotapodlasia.pl/projekt-psiez/wykaz-podmiotow-w-ktorych-mozna-aktywowac-konto-na-portalu-pacjenta ) o aktywację Konta Pacjenta. Po podaniu loginu i okazaniu dowodu osobistego, pracownik podmiotu leczniczego przekaże kod PIN, który należy później wpisać na Portalu Pacjenta (kliknięcie w imię i nazwisko po zalogowaniu à opcja: Aktywuj konto).

W podmiocie leczniczym Pacjent powinien wyrazić zgodę na  przetwarzanie danych osobowych, w tym danych o stanie zdrowia na poziomie regionalnym, wtedy każda dokumentacja wytworzona w tym podmiocie leczniczym będzie widoczna na koncie Pacjenta w Portalu Pacjenta.

    Na tym etapie Pacjent uzyskuje pełny dostęp do wszystkich funkcjonalności portalu, w tym do dokumentacji elektronicznej wytworzonej na poziomie podmiotu leczniczego.

za: wrotapodlasia.pl

 

narew herb